می تواند آنتی بیوتیک ها باعث آسیب به کلیه ها
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند آنتی بیوتیک ها باعث آسیب به کلیه ها

می تواند آنتی بیوتیک باعث آسیب به کلیه ها؟ با توجه به تحقیقات، سوء استفاده از آنتی بیوتیک می تواند القاء بیماری کلیه، بنابراین به عنوان یک بیمار شما باید توجه ویژه ای به آن پرداخت، به خصوص بیمار بیماری کلیوی.

برخی افراد ممکن است گفت: از سال آن را به کلیه ها مضر است می تواند با پرهیز از آن را بخورم؟ معمولا، مردم را به آن را به ضد عفونت، بدون توجه به آنها بیمار به بیماری کلیوی یا نه، با توجه به ایمنی ضعیف هستند. اما این بدان معنی نیست که ما هیچ راه دیگر برای اجتناب از آن. وجود دارد برخی از آنتی بیوتیک طبیعی، از جمله قاصدک، قره قاط، Bearberry، همه از آنها طب گیاهی چینی، آنها می تواند به شما کمک کند بدون ضد عفونت را از آسیب بیشتر به کلیه شما، به طوری که آنها جایگزینی خوبی از آنتی بیوتیک می باشد.

بیمار بیماری کلیه آنها باید توجه ویژه ای به داروهای آنها را پرداخت، به دلیل سوء استفاده از هر گونه دارو ممکن است آسیب های جدی به کلیه، که به این بیماری پیچیده تر و سخت تر به درمان خواهد شد را، پس از آن همان است که آنها را انتخاب کنید درمان درمان. در مقایسه با طب غربی، طب چینی می تواند گیاه بیماری کلیه در یک راه طبیعی تر درمان، که بدان معنی است که می تواند این بیماری بدون درمان کلیه صدمه دیده است. به عنوان یک نوآوری از طب سنتی گیاه چینی، طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند بیماری را از طریق بهبود عملکرد کلیه معکوس می باشد. بنابراین اگر شما به کسی که در مراحل اولیه این بیماری هستند، شما ممکن است شانس برای دریافت بهبودی از آن را داشته باشد.

در یک کلام، مهم نیست چه نوع آنتی بیوتیک می تواند باعث آسیب به کلیه ها بیشتر و یا کمتر شود، بنابراین راه بهتر است را انتخاب کنید چینی گیاهان دارویی پزشکی برای درمان این بیماری است. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری شما نیاز دارید و یا سوالی دیگر، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما مشاوره رایگان را برای شما فراهم. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.





:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: